Web Analytics Z archiwum...rocka : Raja-Nee

wtorek, 8 marca 2022

Raja-Nee

 „Come Get This Love” Raja-Nee, jeden z najlepszych utworów tego roku (choć pierwotnie wydany na albumie ThaSaint „This Is Us” ), otrzyma nowy miks od Samuela Archera, który ma się ukazać 2 lipca 2021 roku. Prawdziwe imię Raja-Nee to Alicia Renee Knott-Freeman (ale głównie odpowiada Renee) i opowiedziała mi historię o tym, jak stała się znana jako Raja-Nee”. „Mój producent w tamtym czasie zapytał mnie, co mi się podoba, powiedziałem reggae! Powiedział Reggae Nee', Raga Nee', a potem Raja-Nee', powiedziałem, że to wszystko! Wiedziałem, że to oznacza władcę lub króla. została potwierdzona podczas lotu do Los Angeles, indyjska stewardesa powiedziała: „Czy wiesz, co oznacza twoje imię? Powiedziałem, że tak, władcą. Powiedziała, że ​​Nee oznaczało urodzony jako, więc to znaczy „Urodzony jako władca”. 

Była aktywna w 1994 roku i wydała kilka singli i album „Hot & Ready”, a w marcu 1995 roku miała hit nr 42 w Wielkiej Brytanii z „Turn It Up”. Została zauważona przez Marshalla Thompsona z The Chi-Lites, który był jej mentorem, a ona koncertowała z The Chi-Lites i wystąpiła na ich albumie „Just Say You Love Me” z 1990 roku. Później podpisała umowę z Auto & Cherokee, która załatwiła jej przesłuchanie z Jimmym Jamem i Terrym Lewisem, co doprowadziło do solowego projektu w ich wytwórni Perspective, gdzie wyprodukowali jej hit „Turn It Up”, który pojawił się również na soundtracku „Low Down Dirty Shame” z 1994 roku. 

W 2020 roku ponownie wyszła z muzycznej przerwy z   „Come Get This Love”, robiąc hałas, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii. Piosenka została napisana przez Richarda Wilforda i Raja-Nee’, wyprodukowana przez Johna ThaSaint Morrisa i Wilfreda Frelixa, i po raz pierwszy pojawiła się na albumie ThaSaint „This Is Us” we wrześniu 2020 roku. Została wydana jako singiel przez Raja-Nee w marcu 2021. Raja-Nee’ zapragnęła wyprodukowania remiksu i połączyła siły z Samuelem Archerem (założycielem „Muzilog” – magazynu internetowego), aby stworzyć utwór z remiksami. 

Single
Tytuł WykonawcaData wydania UK US Wytwórnia
[US]
Komentarz
Turn It UpRaja-Nee10.199442[2]114[5]Perspective 7472[31[20].R&B Chart]][written by James Harris III , Raja-Neé, Terry Lewis][produced by Jimmy Jam & Terry Lewis][sample z "Make Me Say It Again, Girl"-Isley Brothers][piosenka z filmu "Low Down Dirty Shame"]
Walking Away With ItRaja-Nee04.1995--Perspective 7488[60[8].R&B Chart]][produced by Keith Andes][sample z "Fire"-Ohio Players]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz