Web Analytics Z archiwum...rocka : Noelle Cordier

niedziela, 10 czerwca 2018

Noelle Cordier

Noelle Cordier-[ur. 7.04.1944r w Paryżu],francuska piosenkarka,która reprezentowała ten kraj w konkursie Eurowizji w 1967r w Wiedniu piosenką "Il doit faire beau la`-bas" zajmując ostatecznie trzecie miejsce,zwyciężyła wówczas Sandie Shaw.Cordier próbowała powrócić na wspomniany festiwal w 1970r z piosenką "Comme en pourrait s'aimer" ,ale przegrała w eleminacjach krajowych.
 

W 1973r wystąpiła w rock operze "La Révolution Française" wystawianej w Paryżu,a rok póżniej odnosi sukces w duecie z Alainem Barrie`re [uczestnikiem konkursu Eurowizji z 1963r] piosenką "Tu T'En Vas".Jej inne piosenki jak "Un Amour Comme Le Nôtre", "Aimer Comme Je T'Aime" i "Mon Coeur Pour Te Garder" były popularne tak we Francji jak i w Quebecu.W 1978r bierze udział we francuskich eleminacjach do Eurowizji śpiewając utwór "Tombe l'eau" ale bez powodzenia.Opuszcza scenę muzyczną w 1981r,ale wystepuje sporadycznie w widowiskach telewizyjnych.


Single
Tytuł WykonawcaData wydania Fra Szwaj Wytwórnia
[Fra]
Komentarz
Ça peut t’arriver un jour-Les oiseaux/J’avais seize ans-Rien, crois-moiNoelle Cordier.1965--Festival FX 1458[Pochette de Ça peut t’arriver un jour]
Il doit faire beau la`-bas-Cheese/La petite geisha-Ce garçon Noelle Cordier.1967--Barclay 71 140[Pochette de Il doit faire beau là-bas]
Comme on pourrait s’aimerNoelle Cordier.1970--Liberty / Pathé-Marconi 2C006-91147M - LBF15322[Pochette de Comme on pourrait s’aimer]
Quand je me réveille/Il a neigé sur les rosesNoelle Cordier.1973--Vogue 45. V. 4201[Pochette de Quand je me réveille]
Tu t’en vas/Un poe`teNoelle Cordier & Alain BARRIE`RE.1975--Albatros / Discodis ALB 10.118[Pochette de Tu t’en vas]
Mon coeur pour te garder/Comment est-elle, comment vit-elle ? Noelle Cordier10.197772[6]-MM Records / Phonogram 6172 632[written by Jean-Pierre Lang - Boris Bergman / Jean-Pierre Lang - François Bernheim][Pochette de Mon cœur pour te garder]
Tombe l’eau/La toison d’orNoelle Cordier.1978--MM Records / Phonogram 6172 639[Pochette de Tombe l’eau]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz